Friday, July 4, 2014

Let me see that

Oh, uh, hey you, get your damn hands off her. Do you really think I oughta swear? Great good, good, Lorraine, I had a feeling about you two. Doc. What the hell is a gigawatt? What you got under here?

Nah, I just don’t think I’m cut out for music. Take that you mutated son-of-a-bitch. My pine, why you. You space bastard, you killed a pine. No, why, what’s a matter? That’s right. Leave me alone.

Well, Marty, I want to thank you for all your good advise, I’ll never forget it. It works, ha ha ha ha, it works. I finally invent something that works. Mom, Dad. Doc? Am I to understand you’re still hanging around with Doctor Emmett Brown, McFly? Tardy slip for you, Miss Parker. And one for you McFly I believe that makes four in a row. Now let me give you a nickle’s worth of advice, young man. This so called Doctor Brown is dangerous, he’s a real nuttcase. You hang around with him you’re gonna end up in big trouble. Hello, Jennifer.

You heard her she said get your meat hooks, off, uh please. George, buddy. remember that girl I introduced you to, Lorraine. What are you writing? Leave me alone. I can’t believe you loaned me a car, without telling me it had a blindspot. I could’ve been killed. No no no, Doc, I just got here, okay, Jennifer’s here, we’re gonna take the new truck for a spin.

The way I see it, if you’re gonna build a time machine into a car why not do it with some style. Besides, the stainless, steel construction made the flux dispersal- look out. The storm. Right, and where am I gonna be? Uh, well, I haven’t finished those up yet, but you know I figured since they weren’t due till- Believe me, Marty, you’re better off not having to worry about all the aggravation and headaches of playing at that dance.

And where’s my reports? Save the clock tower, save the clock tower. Mayor Wilson is sponsoring an initiative to replace that clock. Thirty years ago, lightning struck that clock tower and the clock hasn’t run since. We at the Hill Valley Preservation Society think it should be preserved exactly the way it is as part of our history and heritage. Alright, alright, okay McFly, get a grip on yourself. It’s all a dream. Just a very intense dream. Woh, hey, listen, you gotta help me. Who is that guy. Mother, with Marty’s parents out of town, don’t you think he oughta spend the night, after all, Dad almost killed him with the car.

What, well you mean like a date? Ah. It’s cold, damn cold. Ha, ha, ha, Einstein, you little devil. Einstein’s clock is exactly one minute behind mine, it’s still ticking. Good evening, I’m Doctor Emmet Brown, I’m standing here on the parking lot of- No, no, George, look, it’s just an act, right? Okay, so 9:00 you’re strolling through the parking lot, you see us struggling in the car, you walk up, you open the door and you say, your line, George.

About 30 years, it’s a nice round number. Pretty Mediocre photographic fakery, they cut off your brother’s hair. Perfect, just perfect. Hey c’mon, I had to change, you think I’m going back in that zoot suit? The old man really came through it worked. Hey, George, buddy, you weren’t at school, what have you been doing all day?

No, get out of town, my mom thinks I’m going camping with the guys. Well, Jennifer, my mother would freak out if she knew I was going up there with you. And I get this standard lecture about how she never did that kind of stuff when she was a kid. Now look, I think she was born a nun. Your, your right. C’mon, more, dammit. Jeez. Holy shit. Let’s see if you bastards can do ninety. Why not? No.

I got enough practical jokes for one evening. Good night, future boy. I’m gonna get that son-of-a-bitch. Which one’s your pop? Wrecked? Great Scott. Let me see that photograph again of your brother. Just as I thought, this proves my theory, look at your brother.

Doc, Doc, it’s me, Marty. Good morning. They’re late. My experiment worked. They’re all exactly twenty-five minutes slow. Listen, woh. Hello, uh excuse me. Sorry about your barn. Unroll their fire.

Yeah. Right, George. Well, good luck you guys. Oh, one other thing, if you guys ever have kids and one of them when he’s eight years old, accidentally sets fire to the living room rug, be easy on him. Hello, Jennifer. Let him go, Biff, you’re drunk. What did you sleep in your clothes again last night.


Note: Only a member of this blog may post a comment.